OmegaBot is een zijscroller met uitdagende robotbazen en strakke actie. Speel als de OmegaBot en ontwijk metalen gevaren, bemachtig krachtige wapens en schiet je een weg door een verwoeste wereld vol dodelijke machines. Raakt je energie op in OmegaBot, dan betekent dit de dood.