Our World Is Ended.
Geniet van een adembenemende vormgeving en prachtige computerbeelden in een kenmerkende, levendige stijl. De gedetailleerde omgevingen brengen Asakusa tot leven met een unieke sfeer.
Met het S.O.S.-systeem (Selection Of Soul) worden de emoties van het hoofdpersonage, Reiji, weergegeven op het scherm en dan verdwijnen weer. Reageer snel op deze opties en zie hoe jouw keuzes de dialogen beïnvloeden.