Oxide Room 104 is een combinatie van escaperoom-gameplay en actie en is een ijzingwekkend singleplayer lichaamshorrorspel dat zich afspeelt in een oud motel. Ontvoerd, overgeleverd aan de genade van een meedogenloze wetenschapper en gestalkt door een afschuwelijk wezen moet je proberen te ontsnappen door je gezonde verstand te gebruiken, net zoals je in het echt zou doen. Kun jij uit Oxide komen?