PAW Patrol: niets te dol
Geen klus is te groot, geen pup is te klein! De PAW Patrol is klaar om de boel te redden in Avonturenbaai in zestien spannende reddingsmissies, maar dat kan alleen met jouw hulp! Help elke pup zijn unieke vaardigheden te gebruiken om vrienden te redden en iedereen veilig te houden. Ga naar acht prachtige locaties in Avonturenbaai, zoals de boerderij van boerin Yumi, Jakes berg, een woestijnkloof, de zeebodem en nog veel meer! Bereid je voor op geweldige puzzelplatformactie!