EEN GLOEDNIEUWE PGA TOUR-CARRIÈREMODUS
Neem het op tegen doorgewinterde spelers. Speel samen met je crew. In PGA TOUR 2K21 kun je de regels zowel volgen als zelf maken!
Speel op prachtige en levensechte banen - waaronder TPC Sawgrass en East Lake Golf Club - en neem het op tegen Justin Thomas en elf andere doorgewinterde golfers.
Beginners kunnen goed gebruikmaken van realtime tutorials, tips en schotsuggesties. Ben je al een prof? Ga dan nog een stapje verder met Pro Vision, Distance Control, Putt Preview en andere ingenieuze onderdelen.
Speel wedstrijden zowel lokaal als online samen met je vrienden, en ga de strijd aan in Alt-Shot, Stroke Play, Skins en Scramble voor vier spelers.
Neem de leiding over je clubhuis met Online Societies. Speel volledige seizoenen en toernooien, en laat op de baan zien waar je van gemaakt bent. Stel je eigen toegangsregels en -eisen op, evenals instellingen voor beperkingen en evenementen.
Scans van de echte wereld brengen de fairway, green, bunkers, bomen, meren en vijvers echt tot leven! De uitzendingen van PGA TOUR zijn op grafisch gebied niet alleen ontzettend mooi om te zien, maar bevatten ook dynamische tussenfilmpjes en naadloze herhalingen, en worden stuk voor stuk begeleid door het commentaar van Luke Elvy en Rich Beem.