PJ MASKS: HEROES OF THE NIGHT
Wie gaat er 's nachts op pad om held van de dag te worden? Jij dus! Trek je pyjama aan en verander in Catboy, Owlette en Gekko in de spannendste PJ Masks-game ooit!
Ga vanuit het hoofdkwartier op een platformavontuur voor kleine helden. Gebruik je superkrachten, zoals Catboys snelheid, Owlettes vliegkunsten en Gekko's spierkracht om de nachtschurken te stoppen. Verken acht PJ Masks-locaties, van Mystery Mountain tot aan de maan! Samen met PJ-robot ontdek je een wereld vol vriendschap, teamwerk en geheimen.