Liliana Adornato is geboren en getogen in de kerk in het centrum van de Italiaanse stad Burlone. Drie criminele organisaties beheren delen van de stad. Lili ontdekt dat ze letterlijk het middelpunt van hun oorlogsterrein is.
Haar ontmoetingen met de leiders van de Falzone-, Visconti- en Lao-Shu-maffia leiden tot gevaar en afleiding. Als Lili eenmaal bij de grimmige wereld van misdaadfamilies betrokken raakt, beseft ze dat er geen weg terug is.