Icewind Dale en Planescape: Torment zijn bekroonde klassiekers in het isometrische RPG-genre. "Planescape: Torment and Icewind Dale: Enhanced Editions" bevat het gehele Icewind Dale (inclusief de uitbreidingen Heart of Winter en Trials of the Luremaster) en Planescape: Torment.