Port Royale 4
Scheep je in en sluit je aan bij de koloniale machten Spanje, Engeland, Frankrijk en Nederland in hun strijd om de heerschappij over het Caribisch gebied in de 17e eeuw.
In ‘Port Royale 4’ neem je de controle over een kolonie als jonge, ambitieuze gouverneur die graag wil leren wat nodig is om zijn kleine nederzetting te beheren en te laten uitgroeien tot een bruisende handelsstad.