Potion Permit
De inwoners van Moonbury waren altijd op hun hoede voor de vooruitgang van de buitenwereld en vertrouwden liever op de traditionele geneesmethoden. Totdat op een dag de dochter van de burgemeester ziek werd. De plaatselijke medicijnman kon haar niet helpen en ze werden gedwongen om hulp te zoeken buiten hun gemeenschap.
De medische vereniging stuurde hun meest ervaren apotheker - jij dus - om de dochter van de burgemeester te genezen en de inwoners van Moonbury te overtuigen van de wonderen van de moderne alchemie. Win hun vertrouwen en zorg voor iedereen die ziek wordt in deze simulatie-RPG met open einde.