Psyvariar Delta
Deze verbeterde versie van de klassieke shoot 'em up, die in 2000 in arcades verscheen, onderscheidt zich met het klassieke BUZZ-systeem waarmee spelers in level kunnen stijgen door directe aanvallen te vermijden en vijandelijke aanvallen rakelings te ontwijken.
Spelers kunnen nu zelf hun stage, vliegtuigen, levels en ervaring instellen. In de REPLAY MODE + kan een speler elk gebied proberen te overleven met zijn eigen vliegtuig en bommen. In de SCORE ATTACK MODE moet een speler op elke moeilijkheidsgraad proberen de hoogste score te halen. Beide spelstanden hebben een online-klassement, zodat je je scores met die van andere spelers kunt vergelijken.
De nieuwe gebruikersinterface toont Ex-niveaus, gezondheid van eindbazen en de tijd dat je onkwetsbaar bent nadat je in level bent gestegen. Dit nieuwe ontwerp maakt de game toegankelijker voor beginners, terwijl de informatie ook experts van pas komt. De speler kan ook een optie inschakelen die de 'hit area' van vliegtuig en vijanden toont, om de game af te stemmen op het speelniveau van de speler.