Puzzle Bobble Everybubble!
Het verhaal van Puzzle Bobble Everybubble! Breng Bub, Bob, Peb en Pab naar Rainbow Island, waar Miniroon, een mysterieus personage die op Bub lijkt, woont. Op een dag begint Miniroon opeens ballen te blazen, waardoor het hele eiland ermee bedekt wordt wat voor problemen zorgt bij de bewoners.
Bij het laatste avontuur moeten de spelers de ballen opruimen bij een serie van steeds uitdagender wordende opdrachten en leuke levels. Om ze bij hun inspanningen te helpen, kunnen ze tal van items en gimmicks gebruiken of zelf gewoon hun best te doen.