Q.U.B.E. 2 dompelt je onder in een vervallen buitenaardse wereld. Je speelt de rol van archeoloog Amelia Cross en je moet de omringende ruimte veranderen en samenwerken met een andere overlevende om de weg naar huis te vinden.