Een onwaarschijnlijke groep artiesten doet een laatste wanhoopspoging om een falend circus te redden: een maffe draak, een sombere clown, een huiverige goochelaar, een acrobaat die niemand kan boeien en een aarzelende spreekstalmeester.
Radiant Tale introduceerde Tifalia, een slimme jonge producent die haar best doet om dit disfunctionele groepje om te vormen tot echte circussterren.
Radiant Tale -Fanfare!- bevat drie geheel nieuwe speltypen met nieuwe verhalen en nieuwe routes met twee bij-personages die het avontuur nog completer maken!