Een eerbetoon aan Japanse folklore
Dompel jezelf onder in een spannend psychologisch horrorverhaal dat plaatsvindt in het afgezonderde Japanse dorp Yasumizu. Dit dorp wordt omgeven door een dichte mist, zodat niemand eruit kan vertrekken. Oude goden zijn teruggekomen om de dorpelingen een voor een te grijpen. Het feestmaal is begonnen, kun jij levend uit het dorp ontsnappen?
De jonge man Haruaki Fusaishi is pas gearriveerd in Yasumizu, een afgelegen nederzetting in een bergachtige regio van Japan. Hij raakt betrokken bij een geheimzinnige lokale traditie die bekend staat als het feestmaal. Maar tussen de dorpsbewoners bevindt zich een weerwolf die heeft gezworen wraak op iedereen te nemen.
Als je de game hebt uitgespeeld, krijg je toegang tot de Revelation Mode die het verhaal in een nieuw licht plaatst. In deze stand zie je de gedachten van personages en kun je nieuwe scenes vrijspelen die je meer inzicht geven in hun motieven.