Welkom bij de Rapala Fishing Pro Series! Rapala zoekt de volgende grote hengelaar voor hun Pro Series-team. Weet jij deze sponsor binnen te halen? Neem deel aan toernooien op wereldniveau en dagelijkse uitdagingen om je vaardigheden te verbeteren. Zo verdien je bonussen om in het klassement te stijgen en een professionele hengelaar te worden voor het beste vismerk ter wereld. Vergroot je reputatie, zorg voor sponsoren en strijd om de prijzen terwijl je probeert de zeventien populairste vissoorten te vangen, van forelbaars tot snoek, op enkele van de meest iconische vislocaties in Noord-Amerika.