VERHALEN VAN DUISTERNIS
Speel als negen helden met een unieke twist en individuele gameplay, onder wie Roodkapje, die aan weerwolfsziekte lijdt, Sun Wukong, de gevallen apenkoning, de Sneeuwkoningin met haar boze krachten en nog veel meer vertrouwde personages die duisterder en gewelddadiger zijn dan je ze je misschien herinnert.
De Nachtmerrie is de droomwereld binnengedrongen en tast alles aan wat hij tegenkomt. Om dit kwaad een halt toe te roepen verzamelt de Ravenswatch helden uit verhalen en legenden uit de hele wereld om een cruciale strijd te voeren en het wankele evenwicht te herstellen.