Er zijn weer problemen in de gevaarlijke straten van River City, maar deze keer zitten de jongens er tot over hun oren in! In deze geheel nieuwe aflevering in de legendarische beat-'em-up-serie zijn de heethoofdige helden Kuni en Riki gevangengenomen, en zullen hun hardhandige vriendinnen, Kyoko en Misako, wraak gaan nemen. Of je nu alleen of samen met een vriend speelt, je doet nieuwe vaardigheden op, je gebruikt power-ups, je hanteert veel verschillende wapens en je ontketent een arsenaal aan combo's, worpen en speciale aanvallen waarna de slechteriken om hun moeder zullen roepen; en dat allemaal in een waanzinnig geweldige 16-bit-stijl! Alle actie is doorspekt met manga-verhalen, animé tussenscènes en een epische synth-pop soundtrack. Ouderwetse knokpartijen voor een nieuwe generatie!