4/5 – HeyPoorPlayer
Sunny bevindt zich op een kruispunt in haar leven. Ze weet dat alles gaat veranderen. Ze weet alleen nog niet hoe. Ze kijkt weer naar het contract. Het goede nieuws? Ze is de trotse eigenaar van het geliefde familierestaurant. Het slechte nieuws? Het heeft betere tijden gekend.
Al generaties lang heeft de geliefde Sandy de familieleden van Sunny al door menige crisis heen geholpen. Maar deze geliefde auto heeft haar beste tijd gehad en heeft hulp nodig bij de uitvoering van deze nieuwe taak. Alleen als je voorzichtig rijdt en regelmatig onder haar motorkap kijkt, kan Sandy zorgen dat Sunny haar missie kan voltooien.