Wees een eendje - een kwakend eendje!
De eendjes zijn net zo gek als de banen: Diver Eend, Supereend, Eenhoorn Eend, Beauty Eend en nog veel meer zijn beschikbaar om uit te kiezen.
Je kunt met maximaal vier vrienden tegen elkaar strijden - en iedereen kan zo schattig zijn als ze willen.
Maar laat je niet voor de gek houden - er zijn ook vervelende power-ups die het jou en je tegenstanders echt lastig kunnen maken!