Rune Factory 3 Special
Gloednieuwe features in Rune Factory 3 Special zijn onder andere de Newlywed Mode, losstaande avonturen die toegankelijk worden na een huwelijk met elk van de 11 vrijgezellen in het spel, en de moeilijkheidsgraad "Hell" die zelfs veteranen uitdaagt!
Het maakt niet uit of dit je eerste bezoek is of dat je na lange tijd terugkeert: beleef het onvergetelijke verhaal van Rune Factory 3 met verbeterde graphics en opnieuw gemaakte 3d-personagemodellen.
Kruip in de huid van Micah, een jongeman met geheugenverlies en de mysterieuze vaardigheid om in een schaapachtig monster te veranderen, terwijl hij een manier zoekt waarop mensen en monsters kunnen samenleven.
Ontspan je na een lange dag met activiteiten als boer zijn, vissen en nog veel meer. Ontdek de talloze variëteiten van Magic Seeds, die in vreemde gewassen veranderen die je op leuke en spannende manieren helpen tijdens je avontuur!
Maak kennis met 11 schattige vrijgezellen, het hoogste aantal in de geschiedenis van de serie! Leer ze beter kennen via dagelijkse gesprekken en missies, word verliefd, stel de vraag en ga trouwen. Voordat je het weet, kun je samen met je familie fantastische avonturen beleven.