Als de nieuwste ranger van de vredesorganisatie SEED, bescherm je het grensstadje door ruige monsters op te pakken met je officiële SEED-spreukzegel. Als je niet op missie bent, werk je samen met de inwoners van Rigbarth om de stad te helpen opbloeien door middel van landbouw, festivals en vriendschappen!
Trek de uitgestrekte, levendige wildernis in met je vrienden uit Rigbarth aan je zijde om krachtige en stijlvolle link-aanvallen vrij te spelen die teamwork en strategie aanmoedigen.
Neem de tijd voor je avontuur en geniet van het rustige stadsleven. Doe mee aan kook-, knutsel- en viswedstrijden of nodig je geliefde uit om samen sterren te kijken tijdens een van de vele seizoensfestivals in Rigbarth.
Sluit vriendschappen en leer de huwelijkskandidaten van Rigbarth kennen door hun unieke verhaallijn te voltooien. Word verliefd, stel de vraag en sticht zelfs een gezin!