Op zoek naar dromen in een nachtmerrie
Ontwaak uit je slaap en verken een surrealistische retrotech-wereld als Elster, een Replika-technicus op zoek naar haar verdwenen partner en verloren dromen. Ontdek angstaanjagende geheimen, uitdagende puzzels en gruwelijke wezens in een gespannen en melancholische ervaring van kosmische angst en klassieke psychologische survival-horror.
SIGNALIS speelt zich af in een dystopische toekomst waar de mensheid het zonnestelsel heeft gekoloniseerd, en het totalitaire regime van Eusan een ijzeren greep houdt door middel van agressieve bewaking en propaganda. Menselijke androids, Replika's genaamd, leven onder de bevolking en fungeren als arbeiders, ambtenaren en beschermers, net als de burgers waar ze op moeten lijken.
Het verhaal van SIGNALIS begint als een Replika genaamd Elster ontwaakt uit cryostasis in het wrak van een ruimteschip. Gestrand op een koude planeet begint ze aan een reis naar onbekende diepten.
Verken de donkere hoeken van een verlaten ruimteschip, onderzoek het mysterieuze lot van de bewoners van een gedoemde faciliteit en ontdek wat erachter zit.