SNK 40th ANNIVERSARY COLLECTION
In 2018 bestaat de legendarische studio SNK 40 jaar! Om deze buitengewone mijlpaal te vieren komt er een selectie klassieke arcadegames van SNK naar de Nintendo Switch. SNK 40th ANNIVERSARY COLLECTION zit boordevol retrogames en bevat een schat aan mogelijkheden!