SOUTH PARK: SNOW DAY!
Vier samen met Cartman, Stan, Kyle en Kenny in driedimensionale glorie de meest magische tijd in het leven van elk jong kind: ijsvrij! Een enorme sneeuwstorm veroorzaakt chaos in het stadje en nog veel belangrijker: je kreeg vrij van school.
Speel met maximaal drie vrienden, gebruik matchmaking of speel de game alleen met bots in je team en vecht je een weg door het besneeuwde stadje South Park. Stort je in doldwaze gevechten vol actie tegen strijdende partijen in een geheel nieuw verhaal waarvan jij de regels bepaalt. Gebruik unieke wapens en gebruik verwoestende, upgradebare speciale vaardigheden in een nieuw avontuur waarin je de wereld redt en geniet van een dagje geen school.