Zorg voor de boerderij!
Jouw leven als boer begint in Mineraaldorp, een charmant dorpje omgeven door de natuur. Je bent na vele jaren teruggekeerd om de boerderij van je overleden grootvader in zijn oude glorie te herstellen. Zorg voor de gewassen, het vee en nog veel meer terwijl jouw eigen verhaal zich in de loop van de seizoenen ontvouwt.
Mineraaldorp zit vol met vriendelijke gezichten, zowel oude als nieuwe! Ga de stad in, geef cadeautjes en leer alles over je buren terwijl je vriendschappen met ze sluit.
Mineraaldorp is de thuisbasis van allerlei begeerde vrijgezellen en vrijgezelle dames. Leer de jongen of het meisje van je dromen kennen, en misschien kun je met ze daten, trouwen en zelfs een gezin stichten!