Avontuur in absurditeit
Een onvergetelijke reis met een vrolijke noot en een tikkende voet. Ga op in de muziek en de waanzin.
Binnen wacht de losgeslagen koning Ferdinand, klaar om zijn kroon te verdedigen en jouw plannen te dwarsbomen. Overwin zijn bizarre uitdagingen en versla hem in zijn eigen spel.
Met meer dan 30 tracks, plus verborgen extra's, hoor je rock, hiphop, dubstep en nog veel meer dat je niet meer uit je hoofd krijgt.
Of je nu solo speelt of samen met vrienden, bereid je voor op waanzin en ga de uitdagingen van Rhythm Castle aan.
Ga je voor goud? Ontgrendel en speel elk nummer in het Music Lab. Geen onzin, gewoon puur ritme!