Super Dragon Ball Heroes World Mission is een tactisch kaartspel bomvol waanzinnige gevechten, diepgaande strategieën en een spannend verhaal dat zich afspeelt in het uitgestrekte Dragon Ball Heroes-universum!
Welkom in Hero Town, een alternatieve realiteit waar het Dragon Ball Heroes-kaartspel de populairste vorm van vermaak is. Ontwerp je eigen avatar en ga op avontuur om wereldkampioen Super Dragon Ball Heroes te worden. Maar wanneer de schurken uit de virtuele gamewereld in Hero Town verschijnen en stampij maken, moet jij de gamewereld betreden en samenwerken met beroemde Dragon Ball-personages om de vrede in de echte wereld te herstellen.