Shadowverse: Champion's Battle
Werk samen met personages uit de populaire Shadowverse-anime in dit spannende kaartspel. Met spectaculaire nieuwe oproep-animaties en exclusieve kaarten neem je het op tegen je rivalen in de verhaalmodus of speel je online om je vrienden uit te dagen!
Het legendarische kaartspel voor mobiele apparaten en pc is nu beschikbaar op de Nintendo Switch met dezelfde basisregels. Shadowverse: Champion's Battle bevat ook animaties voor gevechten die uniek zijn voor de console-versie!
Nieuwe Shadowverse-spelers kunnen het spel leren terwijl ze door de uitgebreide verhaalmodus spelen, met alle hulp die ze nodig hebben als ze ergens vastlopen. Zelfs spelers die nog nooit kaartspellen hebben geprobeerd, zullen de regels in een mum van tijd oppikken.
Neem het op tegen spelers van over de hele wereld in gerangschikte wedstrijden en verdien punten voor de beloningen die de Battle Pass in het spel in petto heeft, of roep een vriend op met hun eigen exemplaar van het spel voor lokale gevechten.