In het universum is er een bestanddeel dat slechts op één planeet te vinden is, SHINORUBI.
SHINORUBI is een shoot-'em-up-game in de Bullet Hell-, Danmaku- en Manic Shooter-genres.
In het universum is er een bestanddeel dat slechts op één planeet te vinden is, SHINORUBI.
Koning R.LOYD III heeft zes zonen en een dochter. Hij en zijn zonen vertrokken 150 jaar geleden om oorlog te voeren tegen de TRADDESS en ZOOGT rijken, lichtjaren verwijderd van SHINORUBI.
Het koninkrijk werd toevertrouwd aan vijf generaals die dicht bij de koninklijke familie staan, onder bevel van de enige dochter van de koning: NEMEZIYA BAÄA.
SHINORUBI biedt geweldige arcade-actie met veel herspeelbaarheid dankzij de vele moeilijkheidsniveaus, gearrangeerde speltypen en speelbare schepen.