Op een pad van wraak
Sifu is het verhaal van een jonge Kungfu-student op een pad van wraak, op jacht naar de moordenaars van zijn familie. Eén tegen allen, zonder bondgenoten en met talloze vijanden. Om te zegevieren en de nalatenschap van zijn familie te beschermen moet hij vertrouwen op zijn unieke beheersing van Kungfu en een mysterieuze hanger.
Zorgvuldige positionering en slim gebruikmaken van de omgeving zijn essentieel voor je overleving. Gebruik alles wat je tot je beschikking hebt: werpbare voorwerpen, geïmproviseerde wapens, ramen en richels... Het lot is onrechtvaardig en er zal je geen genade worden geboden.
Kungfu is beheersing door oefening, een pad voor zowel lichaam als geest. Leer van je fouten, ontgrendel unieke vaardigheden en vind de kracht in jezelf om de verwoestende technieken van Pak-Mei-Kungfu onder de knie te krijgen.