SLAYCATION PARADISE - BOEK JE VAKANTIE IN DE WOESTENIJ
Diep verscholen in het hart van het sterrenstelsel, biedt onze geavanceerde vestiging bij Slaycation Paradise exclusieve toegang tot vermakelijke slachtactiviteiten voor alle warpreizigers die de dagelijkse sleur willen ontvluchten. Ontdek onze prachtige en chaotische bestemmingen gevuld met monsters die op je ondergang uit zijn. Slacht je zorgen en geniet van je leven terwijl de wereld om je heen verdort en sterft!
Voor dat 'dreigende einde van het universum' gevoel is er niks zoals Slaycation Paradise. Stap maar naar binnen, de slachting is heerlijk!
Geniet van onze wapenselectie die bestand is tegen de apocalyps, van het klassieke pomphagelgeweer tot de vlammenwerper, de kattenwerper, de toverstaf en nog veel meer. Of het nu gaat om als boter door menigten te snijden of het strijden tegen monsters ter grootte van Kaiju's, ons ongelooflijke arsenaal zorgt voor plezier tijdens het slachten.
Bij Slaycation Paradise geven we graag iets terug aan onze leden. Tijdens je tocht met ons zal je Slaycation-clubbeloningen verdienen, waarmee je nieuwe apocalyptische bestemmingen, knotsgekke nieuwe wapens of geweldige upgradevoordelen vrij kunt spelen. Alleen het beste is goed genoeg voor onze gewaardeerde klanten!