Sniper Elite V2 Remastered
AUTHENTIEKE SLUIPSCHUTTERSBELEVING – Zwaartekracht, wind, snelheid en meer zaken beïnvloeden het schot. Ervaar de meest realistische sluipschuttersimulatie ooit.