Vermakelijke en competetieve standen met Snow Moto Racing Freedom
Leef je uit in 40 races, stunt erop los en speel tegen maximal zeven tegenstanders.
Neem deel in 24 kampioenschappen en vlieg in verschillende divisies (Sprint League, Snocross en Freedom League) naar de overwinning om alle gouden medailles te behalen!
Je naam, nationaliteit, look, uitrusting en zelfs de kleur van je sneeuwscooter. Pas je personage aan zoals jij het wilt.
Backflip, 360 Bodyflip, Frontflip en Indian Air: beleef enorm veel plezier aan het perfect uitvoeren van een stunt.