Ga met Sonic op een razendsnel avontuur! De gemene Dr. Eggman heeft een enorm, interstellair pretpark gebouwd vol ongelofelijke en kleurrijke attracties... maar hij drijft ze aan met gevangengenomen aliens die Wisps worden genoemd. Gebruik Sonics duizelingwekkende snelheid om de Wisps te bevrijden en ontdek de geheimen van hun fantastische krachten terwijl je zes unieke, kleurrijke werelden verkent vol gevaarlijke vijanden en obstakels. Nu met verbluffende opgeschaalde graphics, extra features, een nieuwe gamemodus en verbeterde gameplay. Dit is de ultieme Sonic Colours-ervaring. Sonic krijgt het zwaar te verduren tijdens dit spannende avontuur om de Wisps te bevrijden, maar met hun en jouw hulp gaat hij een kleurrijke overwinning tegemoet!