Spirit Of The Island
Je avontuur begint op een afgelegen eiland, ver weg in een tropische archipel. Wat ooit een welvarende toeristische bestemming was, is nu een schaduw van zijn vroegere glorie. Het is jouw taak om de eilandengroep weer tot leven te brengen! Verken de archipel, ontmoet de lokale bevolking en help ze om het toeristische paradijs te herstellen... terwijl je de mysteries van je verleden probeert te ontrafelen!
In Spirit of the Island beschik je over 10 unieke vaardigheden, zoals landbouw, mijnbouw, verzamelen, sociaal zijn en zelfs vissen in de vorm van een speciale minigame. Ga jij alles onder de knie krijgen?
Maar hoe maak je ze het allemaal naar de zin, en wat verkoop je in je winkels? Daar komen je vaardigheden van pas!
Spirit of the Island bevat een coöperatief speltype voor 2 spelers! Nodig een vriend(in) uit en begin samen aan jullie reis!
Bouw een boerderij, verbouw gewassen, maak heerlijke gerechten, bouw een winkel en verkoop je producten aan toeristen, verken de uitgestrekte archipel om schatten te vinden en ontdek de geheimen van het tropische paradijs!
In Spirit of the Island kun je 14 unieke eilanden verkennen, elk met zijn eigen fauna, geheimen en gevaren. Informatie over wie - of wat - deze eilanden bewoont, is in de loop der tijd verloren gegaan, maar je zult mysterieuze grotten vinden die door oeroude wezens bewaakt worden... ben je dapper genoeg om naar binnen te gaan en achter de mysteries ervan te komen?
De archipel krioelt van het leven! Ontmoet meer dan 14 unieke personages, elk met zijn eigen kenmerken en eigenaardigheden. En ja, ook romantiek behoort tot de mogelijkheden!
Een van de unieke kenmerken van Spirit of the Island zijn de evenementen. Dit zijn een reeks terugkerende gebeurtenissen die gedurende het jaar (4 maanden) in het spel plaats vinden. Er valt altijd wel iets leuks te doen, dus bekijk regelmatig je agenda!