Schiet en versla de Spooky Spirits!
Richt nauwkeurig en schiet non-stop in het speltype Carnival. Schiet op al het moois in de galerij of op de geesten in het spookhuis: kies je locatie en richt om de geesten te verslaan. Stel je vaardigheden op de proef met talloze minispellen in het speltype Party en sla de handen ineen met maximaal 3 andere spelers. Speel de Spirit Stairway Challenge vrij voor meer spellen en spoken! Hoe hoger je komt, hoe moeilijker!