Star Trek Prodigy: Supernova
Nadat de Protostar vreemde signalen opvangt van een uitdovende ster, moeten Dal R’El en Gwyndala tegen de klok racen om hun vrienden, hun schip, nieuwe buitenaardse rassen en een heel planetenstelsel te redden van de ondergang door een supernova!
Als de kapotte transporter van de Protostar de bemanning verspreid over drie onbekende planeten, moeten Dal en Gwyn hun hersens en vaardigheden gebruiken om ingenieuze puzzels op te lossen, gevaarlijke gebieden te trotseren en dodelijke robotlegers te bevechten om Jankom Pog, Rok-Tahk, Zero en Murf te redden. Maar tijdens hun zoektocht naar hun vrienden ontdekken ze een gemene en dodelijke nieuwe vijand die tot alles in staat is om de Protostar te vernietigen en de loop van de geschiedenis te veranderen!
KOM BIJ STARFLEET: Speel als Dal R’El en Gwyndala en red hun verspreide bemanning. Speel alleen of coöperatief met 2 spelers in dit spannende actieavontuur.
WEES MOEDIG: Verken de buitenaardse werelden Orisi, Mirios en Taresse, elk met hun eigen gevaarlijke omgevingen, puzzels, uitdagingen en mysteries.