De inzet is zojuist verhoogd! In dit vervolg met hoog octaangehalte moet je je bewijzen in enkele van de ruigste en meest meedogenloze drag- en straatraces in de Verenigde Staten. Je succes en reputatie hangen helemaal af van hoe je presteert, je strategie bij het modden van je auto en hoeveel punten je uiteindelijk verdient.
De Unreal Engine tilt Street Outlaws naar een heel nieuw niveau van visuele natuurgetrouwheid met verbeterde belichting, texturen en al het andere! Je kunt je auto aanpassen, maar je kunt ook je teamgarage aanpassen om hem echt van jou te maken. Naast straatraces zoals op tv, kun je ook deelnemen aan unieke races en stunts, terwijl je je favoriete castleden uit het programma ontmoet! Heb jij het in je om tot nationaal kampioen Winner Takes All te worden gekroond?