Super Monkey Ball Banana Mania
Rol door wonderlijke werelden met AiAi en z'n vrienden en voorkom dat Jungle Island wordt opgeblazen door de gestoorde wetenschapper Dr. Bad-Boon! Speel met een spectaculair apenteam bestaande uit AiAi, MeeMee, GonGon, Baby, YanYan en Doctor terwijl je je een weg stuitert, kantelt en rolt door honderden prachtig ontworpen levels en doolhoven. De hele groep ligt op apegapen terwijl je Dr. Bad-Boon uitschakelt en je geliefde bananen terug steelt!