Supermarket Shriek
Doe met het onwaarschijnlijke duo van man en geit mee aan deze unieke (winkelwagen)race. Ontwijk gevaarlijke obstakels en voltooi dodelijke uitdagingen in verschillende winkels, boetieks en supermarkten. Een doldwaas soloavontuur en een ongekend unieke co-op-ervaring!