TRANSFORMERS: EARTHSPARK - Expedition
Bumblebee staat voor zijn grootste missie: de oude Cybertroniaanse technologie terugwinnen die over de wereld verspreid ligt, voordat Mandroid en zijn handlangers het kunnen gebruiken om de steden op aarde te vernietigen. Onder leiding van Optimus Prime en met jou aan het stuur zal Bumblebee sterk genoeg worden om het op te nemen tegen een leger van robotvijanden in ijzerharde vuistgevechten. Alleen zo kan hij de verloren technologie terugvinden en onderweg krachtige nieuwe aanvalscombo's en vaardigheden ontgrendelen!
Er is een hele wereld aan Transformers-actie te ontdekken. Bereid je voor op eindbaasgevechten met de grootste schurken uit de serie, ga op jacht naar geheimen en bouw je reliekenverzameling op terwijl je drie uitgestrekte locaties verkent. Voor nieuwe en ervaren spelers ontwikkelde speltypen bieden een uitdaging voor elke Transformers-generatie.