TRANSFORMERS: Galactic Trials
De kwaadaardige NEMESIS PRIME heeft de Prime Relics gestolen die ongelooflijke krachten geven aan degene die ze bezit. Nu zijn de AUTOBOTS en DECEPTICONS in een explosieve race verwikkeld om de artefacten terug te krijgen. De toekomst van Cybertron ligt in jouw handen!
Kies uit iconen als BUMBLEBEE, MEGATRON en OPTIMUS PRIME. Kom snel in actie op de racecircuits, drift en boost om Energon op te laden en ontketen verwoestende speciale moves in gevechten. En gebruik je ervaring om nieuwe vaardigheden, personages en skins vrij te spelen. Het is de ultieme van je favoriete TRANSFORMERS die de toekomst van Cybertron zal bepalen!