Voor motorfans zijn er twee soorten races: de Isle of Man TT en de rest. Geen enkele andere race is zo zwaar voor de motoren én de coureurs. Ga de uitdaging van de Snaefell Mountain Course aan: de complete 60,7 kilometer getrouw weergegeven met alle kampioenen en hun motoren. Maak jezelf vertrouwd met elk deel van het circuit, neem elke bocht perfect, blijf zes ronden lang geconcentreerd, zet de beste tijd neer en treed toe tot een illuster rijtje kampioenen.