Tanuki Justice is een doorlopend, intensief ren-en-schietspel, waarin jij de rol aanneemt van een Tanukibroer en -zus. Je komt oog in oog te staan met honderden vijanden in het middeleeuwse Japan. Verschillende omgevingen met allerlei soorten landschappen, retro en snelle ritmische muziek, talloze en moeilijke situaties die doen denken aan de goede oude arcadespellen. Een zowel simpele als rijke speelervaring waarin je spectaculaire acties uit kunt voeren. Speel met 2 spelers voor nog meer plezier. Met uitdagingen die zelfs de meest ervaren spelers niet makkelijk af zullen gaan. De tijd zal je grootste vijand zijn.