Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants
Ervaar de arcade-klassieker uit 2017 opnieuw met 3 extra podia en 6 extra baasgevechten! Bestuur Leonardo, Michelangelo, Donatello of Raphael in deze beat-em-up-klassieker die geïnspireerd is op de cultfavoriet, Turtles in Time. Speel met je vrienden via lokale co-op, en versla de foot-clan om het manische plan van Shredder om zeep te helpen.