Tengoku Struggle -Strayside-
Het team achter Olympia Soirée heeft deze komische fantasygame ontwikkeld die zich afspeelt op een plek waar de levenden en de doden zij aan zij bestaan, en waar zondaars het tegen elkaar moeten opnemen in eeuwige gevechten.
Rin Enma, de geadopteerde dochter van de koning van de onderwereld, heeft de opdracht gekregen om een groep ontsnapte zondaars op te sporen en terug te brengen.
Ze wordt vergezeld door vier zondaars die haar vader persoonlijk heeft uitgezocht. Zal Rin haar missie tot een geslaagd einde brengen... en zal ze de liefde vinden?