The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III
Rean Schwarzer ontdekt een duister complot dat zijn thuisland bedreigt. Om deze dreiging een halt toe te roepen moet hij een nieuwe generatie helden trainen op een nieuwe campus en ze naar de overwinning leiden.