Gebruik de wijsheid van prinses Zelda om Hyrule te redden in The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom voor de Nintendo Switch. Gebruik nieuwe krachten om haar uitgestrekte koninkrijk te verkennen, tegen monsters te vechten, kerkers te trotseren en erachter te komen wat de scheuren in het landschap zijn.
Nadat ze de handen ineen heeft geslagen met de mysterieuze Tri, gaat ze op een groots avontuur met niets meer dan Tri's staf en haar wijsheid.
De inwoners van Hyrule zijn verzonken in vreemde scheuren. En omdat één van de vermisten een zekere zwaardvechter is, ligt het lot van Hyrule nu in de handen van prinses Zelda.
Met Tri's staf creëer je echo's – imitaties van dingen die je in de omgeving vindt.
Je kunt zelfs echo's maken van monsters, die vervolgens voor jou zullen vechten!
Aan alleen je echo's heb je niet genoeg om alle obstakels op je pad te overwinnen. Met koppelen kun je objecten verplaatsen, terwijl omgekeerd koppelen je verbindt met bewegende platformen of monsters om je naar de gewenste plek te brengen.
Gebruik je verbeeldingskracht en elke mogelijke combinatie van koppelingen, omgekeerde koppelingen en echo's om je een weg te banen door de puzzels, gevaren en gebieden van Hyrule.
Op haar avontuur ontdekt Zelda een mysterieus zwaard waarmee ze een korte tijd een krachtige zwaardvechtersvorm kan aannemen en zelf tegen vijanden kan vechten!
Zelda krijgt tijdens haar avontuur alle uithoeken van Hyrule te zien, van de gortdroge vlaktes van de Gerudo-woestijn tot de natuurlijke schoonheid van het Faron-regenwoud, en vanzelfsprekend ontmoet ze volkeren van allerlei pluimage.
Je kunt altijd even kijken welke missies je moet voltooien. Inwoners helpen met hun problemen is een belangrijk deel van je reis, en wijze helden worden vaak beloond voor hun goede daden!
Op zoek naar de inwoners die zijn verzonken, moeten Zelda en Tri de verlaten wereld binnen de scheuren betreden en verkennen. Gebruik hun krachten om gevaarlijke gebieden te doorkruisen, kerkers te verkennen en uitdagende bazen te verslaan.