The Ninja Saviors: Return of the Warriors
In TAITO's nieuwste arcade-actiemeesterwerk word je een van vijf ninja-androïden en moet je je in een dystopische toekomst een weg banen door hordes vijanden.
In totaal acht niveaus neem je het op tegen de tiran Banglar en zijn handlangers, alleen of - voor het eerst in de geschiedenis van deze reeks - samen met een vriend. Laat de gouden tijd van samen op de bank spelen herleven en speel thuis met je vrienden.
De oorspronkelijke ontwikkelaars TENGO PROJECT hebben hun tophit audiovisueel volledig vernieuwd en zo een perfect spel nog beter gemaakt!
Naast twee extra speelbare personages biedt dit volledig herziene zijwaarts scrollende arcadevechtspel fans nu een overvloed aan individuele aanvallen, nieuwe 16-bit pixelartgraphics en animaties, de kenmerkende sound van TAITO's ZUNTATA-band en een online klassementsysteem zodat je je prestaties kunt vergelijken met vechters over de hele wereld.